Mdh

Har inte hunnit skriva på ett tag, har nämligen börjat studera..
Jag har snart averkat 2 veckor på min företagsekonomikurs..
Först ut var marknaföring med 1 inlämningsuppgift, 1 gruppuppgift + en tentamen
detta ska göras klart inom 5 veckor..
Jag kastades in och det är svårt att från ingenting alls börja att plugga igen..
Hade kanske tänkt mig en lite mjukstart men icke, men det är kul,
jag gillar tempo men det har inte blivit mycket mer än skolan dessa 2 första veckor..
Ni hittar mig numera sittandes med näsan i boken professionel marknadsföring..
Till helgen kommer Marcus hem från USA o hem till oss,
ska bli skönt, känns bra att veta att han är nära igen..
Annars har det väl gått förhållandevis bra, jag tror pluggandet får mig att tänka på annat..
Men ibland kommer den där vågen o sköljer över men som sagt
efter regn kommer solsken!

p.s saknar min malin d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: