pust..

Har nu lyckats plöjt mig igenom 525 sidor och har endast 75 sidor kvar av Professonell marknadsföring..
Det har varit väldigt intensivt ett tag nu, vi har suttit i skolan från 9-17 den senaste veckan
och fixat vår gruppuppgift som blev klar igår.. jäkligt glad att jag trivs i min grupp, söta
astrid bjöd till o med på kladdkaka, inte dåligt =)
Skickade in gruppuppgiften idag, så skönt, en sak mindre att tänka på..
Denna helg kommer bestå av plugg :( har min första tenta nästa fredag och är så rädd för
att inte klara den..Hoppas kunna få tillbaka lite av mitt sociala liv efter den är gjord..
Saknar alla mina girls to much now..

pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN vad bra du är! Saknar dig så att det gör ont! Pussar!

2010-02-11 @ 20:31:17
URL: http://malinhammar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du är strong som kämpar på samtidigt som du är en god livskamrat till mor! Lycka till med tentan.

Kram från "plastmoster Sonja"

2010-02-16 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: