Underbart

Vilken underbar helg + måndag o tisdag vi haft..
Vi började med att bege oss till Sthlm i lördags,
först blev det lunch i kungshallen sen iväg till globen..
Bounce var hur bra som helst, helt sjukt..
Därefter blev det middag på "svarta fåret" en jätte mysig restaurang i gamla stan..





Jag och Pontus sov över hos Marcus och mamma pappa och mormor tog in på hotell..
Söndagen blev en tur till ikea, marcus skulle handla lite..
Därefter blev det lunch på Vapiano innan vi skiljdes åt..



Pontus tog tåget tillbaka till Gbg och pappa o mormor skjutsade mig och mamma
till hasseludden spa. Här spenderade vi 2 nätter och 3 dagar med allt från
japansk tvagning till chi gong, do in och meditation.. vi låg även och plaska i utomhuskällorna
samt åt underbart god japansk mat..man kan verkligen säga att vi njöt..
För en stund så försvann allt det där jobbiga och allt kändes som förut, precis som de borde få göra..
Båda jag och mamma behövde det här, vi hade underbara dagar tillsammans och många fler ska vi ha =)
På  tisdagen var det dags att checka ut, tyvärr..








Blev en stor omställning att åka in till centrum i sthlms med all stress från att ha kommit från lugnet..
Vi hann med lite shopping och en lunch med marcus innan vi åkte hem..
Jag önskar att vi alltid skulle få ha det så här och jag tänker göra allt som krävs för att vi ska få ha det så här..
Mamma vi klarar allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: