. . .

Igår kom de där bakslaget jag hade hoppats på att slippa..
Det känns som det aldrig får gå riktigt bra..
Jag hade nedräkning till thailand igång och helgen att se framemot..
Men allt blev bara svart..
Just nu känns det inte längre som någoting spelar någon roll..
Inget får den där klumpen  i magen att försvinna, den finns bara där..
Jag hatar den här känslan, jag hatar att inte kunna fixa det, kunna lösa det..
Det blev en jobbig natt..
Jag hatar att se henne orklös, jag hatar cancer..
Det är mycket tankar just nu..

Ska försöka glädjas av helgen vi har tillsammans nu hela familjen,
först bounce i sthlm sen hasseludden med mamma,
lägg allt det där svarta någon annan stans en stund..
Det finns lösningar till allt, det gäller bara att hitta dem..

Kommentarer
Postat av: erika

du är aldrig ensam! Finns här för dig gumman, även om de inte är så nära :(

2010-04-22 @ 21:15:44
Postat av: Emelie

Du är så stark Mimmie. Ditt resonemag kommer ta dig långt! Känns bra att du är tillbaka imogon!

kram!

2010-04-27 @ 15:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: